Perkamiausios

Naujos prekės

Specialūs pasiūlymai

Sumažinta kaina! Genevo ONE LT PLUS radar7 detektorius Padidinti

Genevo ONE LT PLUS Genevo LT One Plus yra pats jautriausias radarų detektorius Genevo šeimoje

Nauja prekė

Genevo LT One Plus yra pats jautriausias radarų detektorius Genevo šeimoje. Tai yra smarkiai patobulinta Genevo LT One versija

Smulkiau

379,00 € su PVM

-20,00 €

399,00 € su PVM

Mokėjimai
Mokėjimai

Apie prekę

Džiaugiamės galėdami pristatyti kone metus laiko tobulintą ir ištobulintą radarų detektorių GENEVO ONE LT PLUS, kurio ilgo darbo dėka gebėjome pasiekti keliais šimtais Eurų žemesnę kainą už analogiškos PRO klasės įrenginius.

Kaip jau turbūt žinote, nuo 2017 m. radarų detektoriai Lietuvoje visiškai legalūs, todėl galima drąsiai naudoti net ir nešiojamus radarų detektorius. Nešiojami radarų detektoriai taip pat yra itin racionalus pasirinkimas norintiems pernelyg neišlaidauti, nes veikia beveik vienodai lyginant su gerokai brangesniais modeliais, tačiau kainuoja kone dvigubai mažiau. Ta proga pristatome naują, pagal mūsų specifikacijas pagamintą Genevo ONE LT PLUS detektorių, kuris kaip įmanoma labiau pritaikytas Lietuvos greičio matavimo radarams: tiek stacionariems ir mobiliems, tiek ir neforminiams Policijos automobiliams. Šie detektoriai pasižymi ne tik puikiu radarų ar GPS veikimu, bet ir itin gera kaina ieškantiems PROFESIONAL klasės detektorių su dar didesniu jautrumu nei jo brolis Genevo ONE LT.


Projektuota entuziastų ir savo srities daugiamečių specialistų taip, kad patiems būtų malonu naudotis.

- Automobilinių radarų filtras (Distronic, aklosios zonos sistemos ir pan.)
- Specialus Lietuvos radarų režimas (klaidingų pranešimų dar sumažėjo iki ~80%)
- Išsami ir naujausia GPS duombazė apie greičio matuoklius.
- Išsamūs pranešimai apie vidutinio greičio matavimo atkarpas (visos būsimos atkarpos jau yra duombazėje).
- Paprastas ir lengvas duombazės atnaujinimas.
- Lengvas įrenginio valdymas.
- Lietuvių kalba meniu: tekstinė ir garso informacija.
- Visiškai legalus Lietuvoje, tad nereikia nei slėpti, nei žinoti kažkokius niuansus.
- Efektyvus miesto režimas su itin geru filtru nuo netikrų pranešimų kuriuos sugeneruoja tokios kaip automatinės parduotuvių durys, išmanūs šviesaforai ir t.t. Pilnai 100proc išfiltruoti neįmanoma, nes rizikuojame netekti pranešimų apie tokius kaip Caddy neformines mašinas, tačiau jų liko labai mažai.
- Efektyvus automatinis režimas prisitaikantis detektoriaus jautrumą pagal Jūsų važiavimo greitį - kuo didesnis greitis, tuo didesnis jautrumas.


Pagrindiniai skirtumai tarp LT One ir LT One Plus:

LT One su geltonu ekranu, Plus su raudonu. Plus yra kone dvigubai jautresnis už pirmtaką, todėl jį ne taip smarkiai įtakoja filtrų nuo klaidingų pranešimų įjungimas. PLUS taip pat turi apsaugą nuo radarų detektorių detektorių, tad idealus pasirinkimas Latvijai ar Estijai – nėra baimės, kad atims.

LT One Plus atrodo identiškai ir naudoja tą pačią programinę įrangą, tačiau yra pagamintas iš kokybiškesnių dalių, todėl gali būti daug jautresnis ir tuo pačiu filtrų mechanizmai veikia kokybiškiau. Iš LT One Plus galima tikėtis geresnio ir tolimesnio radarų gaudymo atstumo, tačiau tikėtina, kad melagingų pranešimų (ypač mieste) galite turėti šiek tiek daugiau, nes tai ženkliai jautresnis įrenginys.

SVARBU: Jei jūsų automobilio priekinis stiklas yra selektyvinis, liaudyje vadinamas "soliarinis" - turėkite omenyje, kad jis galimai slopina radio signalus, tad slopins ir greičio matuoklio radio signalą kuri ir aptinka greičio matuoklių detektoriai.

Ką dar vertėtų žinoti apie visus detektorius?

1- Melagingi pranešimai: Tai iš esmės pagrindinė problema, nes automatinės parduotuvių ir degalinių durys, automobilių autopilotų sistema Distronikai, aklos zonos radarai ir dar eilė sistemų dirba labai panašiais arba tais pačiais dažniais, kaip ir dalis policijos greičio matuoklių, ypač tai liečia Lietuvoje naudojamą Caddy kurio greičio matuoklio dažnis sutampa su kai kuriomis automatinių durų jutiklių sistemomis. Tad esminis menas ir prekės išdirbimas yra kuo didesnis dažnių iškarpymas, programavimas, filtravimo logoritmai ir t.t. siekiant, kad melagingų pranešimų būtų kuo mažiau. Vat būtent čia ir slypi visas esminis menas! Virš metų laiko intensyviai dirba prie Genevo detektorių programinės įrangos siekiant maksimaliai išfiltruoti melagingus pranešimus neprarandant jautrumo ir atstumo reaguojant į greičio matuoklius, tad galima tik pasigirti, kad Genevo bene vienintelis yra tiek daug pasiekęs šioje temoje. Todėl šis modelis turi ONE LT ženklinimą, kas nurodo individualų softą ir filtrų logoritmus skirtus Lietuvos rinkai. Tad net tie patys Genevo nupirkti iš Vokietijos ar kitos šalies rinkų (ko neretai atveža į pilką rinką) deja neveiks taip, kaip veikia ONE LT versijos Genevo detektoriai. Lietuviškos programinės įrangos ir nesurašysite, nes Update vyksta per serverius ir įrenginio Identifikavimo kodus. Genevo radarų detektoriai bene vieninteliai rinkoje gali pasigirti ~85% melagingų pranešimų išfiltravimu ir prarandant vos kelis procentus jautrumo, ypač tai liečia ONE LT PLUS ir ONE LT PLUS M modelius.

2 - Lazeriniai matuokliai: Ne taip ir senai spaudoje papsipylė pranešimai ar super naujos kartos lazerinius matuoklius kurie neva fiksuoja greitį net iš 2km. Tačiau gamintojo puslapyje aiškiai nurodyta, kad darbinis greičio matavimo atstumas maksimum 500 metrų, be to prie greičio fiksavimo reikia užfiksuoti ir mašinos numerius, kurie esant geram orui ir esant švariam automobiliui bus užfiksuoti tik iki 200-300 metrų. Tad visas 2km menas realybėje tampa 200-300 metrų. Nepaisant to, tai eilinis lazerinis matuoklis. Turbūt daugelis esate matę lazerio švieselę - tai siauras ir tikslus spinduliukas. Tad iš esmės tokiu principu dirba ir policijos greičio matuokliai - taikomės į plokštumą (numeriai/buferis) ir greitis pamatuotas. Tad supraskite teisingai, rankinis lazerinis matuoklis lyg pas kareivį snaiperinis šautuvas. Šuvis į jus - jūsų greitis pamatuotas. Ar detektorius praneša apie lazerinius matuoklius? Taip, tačiau tik tada, kada lazerio "švieselė"/signalas sieks ir patį detektorių. Jei nesieks - detektorius nematys lazerio, pranešimo nebus. Tad ar yra kas saugo nuo lazerinių greičio matuoklių? TAIP! Tačiau tik antiradarai, jie nėra leidžiami ir yra baudžiami, jei policijos patruliai juos aptiks mašinoje + bauda su konfiskacija. Tokios įrangos veikimas yra visai kitoks, nei radarų detektorių: jie fiksuoja lazerį, jums praneša apie matavimą, lazerio matuoklio darbą "užlaikys" iki kelių sekundžių, tad tiek laiko būsite apsaugoti. Kiek tai kainuoja? Apie 1500€, tačiau ši įranga neskirta dirbti su radio dažniais dirbančiais greičio matuokliais ką iš esmės pagrinde ir naudoja tik Lietuvos ir kitų šalių patruliai.

3 - Selelektyviniai stiklai: Liaudyje juos vadina Soliariniais, Ultravioletiniais ir t.t. tad fantazijos čia netrūksta :) Šiuos stiklus užsako pirkėjas kuomet renkasi naujos mašinos komplektaciją, tad analogiškas modelis gali būti su Selektyviniu stiklu, o kitas įprastu. Juos dažniau renkasi prabangios klasės savininkai arba minivenai. Šie stiklai skirti saugoti mašinos saloną nuo Ultravioletinių saulės spindulių, ko dėka Jūs kaip vairuotojas ilgose saulėtose kelionėse neįdegsite, gerokai mažiau salonas įkaista, tačiau šie stiklai turi ir kiaulystės dėsnį - jie slopina ne tik ultravioletą, tačiau ir visus radio bangos signalus. Gerokai silpniau veikia GSM telefono ryšys, sunkiai veikia GPS navigacijos dėl silpno signalo per priekinį stiklą, kiemo garažų/vartų pulteliai veikia tik iš arčiau ir t.t. Detektorius aptinka radio signalus - toks jo pagrindinis darbas, tačiau minėtas stiklas slopina radio signalus iš priekio. Verta paminėti, kad daug šalių turi kelių mokesčių sistemą kuri nuskaito mokesčius per radio modulį esantį mašinoje. Manome esate matę priklijuotas dėžutės prie priekinio lango viršaus - jos tam, kad pravažiuojant radio signalu kelių mokesčių skaitytuvas nustaitytų modulį, tad į tai atsižvelgė ir mašinų gamintojai. Neretai būna paliktas plotas kuris nėra padengtas selektyvine danga, dažniausiai per vidurį, netoli veidrodėlio. Tad šiuo klausimu turėtumėte kreiptis į savo mašinos atstovybę. Pagal VIN kodą pasakys komplektaciją ir koks priekinis stiklas, pasakys ir apie ne selektyvinį plotą jei tik apie tai vadybininkai žinos. Kaip atpažinti soliarinį selektyvini stiklą? - dažniausiai jei turi violetinį atspalvį, kartais ryškoką žalsvą, bet tai nėra 100proc garantuotas nustatymo būdas.

Genevo LT One Plus yra pats jautriausias radarų detektorius Genevo šeimoje. Tai yra smarkiai patobulinta Genevo LT One versija. Išoriškai skiriasi tik ekrano ir korpuso spalva, "Plus" turi raudoną ekraną vietoje Geltono.

Tačiau didžiausi patobulinimai yra viduje. Lyginant su baziniu Genevo LT One, mūsų inžinieriai padidino antenos jautrumą 4dB išlaikydami tą patį kokybišką filtravimą. Koks yra 4dB skirtumas? Paprastai kalbant, detektoriai turintys "Plus" pavadinimą yra tiesiog brutalūs. Genevo LT One Plus jautrumu lenkia visus aukštos klasės konkurentus iš Escort ir Beltronics. Dėl jautrios antenos Plus lengviau aptinka silpnus signalo atspindžius, todėl aptinka užtikrinčiau iš galo arba kai matuojama iš už posūkio. Vairuotojas gali tureti ir itin jautrų, bet vienu mygtuko spustelėjimu jis gali tapti itin tyliu miesto režime, vairuotojas turi dideles charakterio pasirinkimo galimybes. Taip pat jis turi apsaugą nuo Radarų Detektorių Detektorių. Tad jei norite mobilaus detektoriaus turinčio jautriausią radarų anteną, su geru filtravimu, Lietuviškais veikimo algoritmais ir protinga kaina - Genevo LT One Plus yra jūsų pasirinkimas. Vis tik "Plus" modelis yra labiau pritaikytas aptikti klasikinius (senesnius radarus). Norintieji maksimalių gaudymo atstumų net ir prieš pačius naujausius ar net ateities radarus, turėtų pagalvoti apie mūsų geriausią modelį - Genevo LT One Plus M.

Pagrindinės Genevo LT One Plus savybės:

  • RDD Apsauga

  • Populiariausių Lietuvos radarų gaudymo režimas

  • Klasikinių Europos radarų gaudymo režimas

  • Labai geras filtravimas su pavyzdiniu klasikinių radarų gaudymo atstumu

  • Aklosios zonos sistemų filtras

  • Efektyvus miesto režimas

  • Tiksliausia fotoradarų duombazė, veikianti visoje Europoje

  • Informatyvūs pranešimai apie vidutinio greičio matavimo atkarpas

  • Mažiausias detektorius rinkoje

  • Malonus akiai raudonas ekranas

  • Mažas gedimų skaičius

  • Pranešimai ir meniu lietuvių kalba

  • Intuityvus meniu valdymas

  • Itin paprastas detektoriaus ir GPS duombazės atnaujinimo procesas

  • Neriboti ir nemokami GPS duombazės atnaujinimai internetu

  • Neriboti ir nemokami programinės įrangos atnaujinimai internetu

  • Legalus Lietuvoje